lørdag den 9. juni 2012

DESIGN ONSDAG!!! udsat ;)

Line her: ;)
Det var meningen at Rebecca skulle lægge et design på 
bloggen i onsdags men hun havde ikke tid. og har stadig
ikke lagt noget ind, så det må jeg nok gøre...


Men idag vil jeg vise hvordan man kan lave søde malerklat negle ;) 
Så nyd det ;)


How to learn to make "klat" nails ;D


Step 1: læg et lag klar lak
Step 2: lav en hvid "stribe" på det yderste af neglen, du kan selv bestemme om den skal være meget bred eller ikke ;) personligt syntes jeg at lidt bredde er pænt.
Step 3: lav en form for malerklat, farverne er da ikke bestemte og kun fantasien sætter grænser ;) jeg har valgt de tre pastelfarver, grøn, lyserød og gul. og jeg syntes faktisk at de passer meget godt sammen ;)
Step 4: læg et par lag af en topcoat på til sidst ;)
Step 5: DONE! :D 










Thats it! ;D husk at deltage i vores neglekonkurrence i har indtil den 16. Juni. i kan læse mere om konkurrencen længere nede på siden. ;)


Myzz LineBine ♥♥

2 kommentarer:

  1. Hej Rebecca og Line.
    Jeg syntes at jeres blog er vildt fed, og vil rigtig gerne deltage i jeres konkurrence, men sender først billedet senere. Jeg ville høre om i ville tage et smut forbi min blog, og måske blive fast læser?

    http://andreahamann.blogspot.dk/

    Knus andrea :)

    SvarSlet
  2. Hej Andera ;)
    Tusind tak ;) og det er helt iorden det gør du bare, så længe det er inden den 16 ;)

    vi kigger lige forbi din blog ;)

    Myzz Line og Rebecca ♥♥

    SvarSlet