søndag den 29. juli 2012

Mustache! :-D


Mustache! :-D
Whuut upp Girlesezz! :-D
Sorry sorry sorry sorry og 1000 gange sorry fordi at jeg ikke fik lagt nået ind til jer! :-/ Jeg havde sgu glemt jer tøzer! :-O Jaaah... min hukommelse er ikke foor goo´! :-D
Haha.. nå men lad os komme igaaang maaan! :-D
1. Find din "baggrundsfarvææh" ! :-D
2. Når det så er tør så laver du to cirkler op ad hindan og så en slags.. jaah "spids" på  siden af dem som vender op af selvf. ! :-D
3. Jaah.. når det så er tørt lægger du en klar lak over og så er du vel færdig! :-D
"Simple But Effective!" hehe
Sorry for mit lorte design men hold kæft hvor er det svært med en SKOD pensel og når man samtidig ryster som en lille hundehvalp! x3 Viil væde med jeres bliver så meget bedre! :-D

Møøzz Rebecca! :-*

Hovsaah.. glemte at jeg skulle skrive til jer at i meget gerne må svare på spørgsmålene ude i højre side af slærmen! :-D Nå men Seez Dudes! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar