onsdag den 1. august 2012

Kreativitet! ♥

Ak! en doven dag, jeg har intet lavet. sidder helt alene hjemme, stadig i nattøj. men idag bliver der ingen DESIGN ONSDAG! da Rebecca har valgt at lave det søndag (Moustache-neglene fra i søndags) men i slipper da ikke for os bare af den grund.. nu skal i bare se.
- Forresten så er det line der er her idag ;)

Jeg har været i mit kreative hjørne i det sidste stykke tid, og til mit held fandt jeg et par gamle All Star sko, som jeg gik i krig med, for de så virkelig skidt ud. (jeg glemte selvfølgelig at tage et billede af dem før jeg gik i gang, men de var meget falmede og klamme.)
i tænker måske? hvorfor lægger hun det ind på en blog om neglelak?
Jo det skal jeg fortælle jer, jeg pyntede skoene, med stof, farve oooog i har nok gættet det. NEGLELAK!

skal vi se på hvordan jeg har lavet dem? Ja det skal vi da!! ;D


Se så her: ;D

1. jeg tog snørrebåndene ud af skoene, fandt noget "blondestof" klippede ud og syede på "flapperne" som sidde runder snørrebåndene
2. Jeg tog de hvide snørrebånd, og farvede dem med Narv-svært (billede længere nede på siden) først med lilla svært, og derefter lavede jeg nogle striber, med kobber svært.
3. De blev snørret i. (SAY WHAT?!) xP
4. Hvorfor ved jeg ikke men på snuderne af skoene tegnede jeg prikker. 
5. Her lagde jeg først et lag guld glimmer på siden af skoen, og derefter et lag rød glimmer.
6. på stoffet i skoen tegnede jeg nogle ringe, og prikker
7. derefter tegnede jeg stjerner i alle ringene. (tanken var at det skulle være de All Stars stjerner som er på skoene men. hmmf?)

nå men thats it, og nu har jeg et par sko som ser knap så klamme ud! ;D





her ser i så det Narv-Svært jeg har brugt. 
OBS!!!!: hvis i køber dette og bruger det, så hav handsker på! for det er rigtig svært at få af huden igen. og læg et godt lag aviser under det i arbejder med. for det er også rigtig svært at få af borde. 


Håber i kunne lide det.
engang senere hen i livet (hæhæ ej men forhåbentligt snart.) vil jeg vise lidt mere af min smykke malning ;)

Myzz LineBine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar