mandag den 17. september 2012

Tips&Tricks!

HejHej! så, så man lige at LineBine var her nu! :D

idag har jeg bare lige et lille trick jeg syntes jeg vil dele med jer! ;)













Det er rimelig enkelt det her er bare for at vise hvis i nu skal lave prikker, eller meget små ting, så er det her praktisk.
i kan vælge den billige løsning: en blyant med viskelæder, hvor du sætter en knappenål i viskelæderet, og SÅDAN!
men med nålen kan du ikke lave så mange forskellige størrelser, da nåle jo ligesom har en størrelse for det meste! ;)
andet valg kunne være; Ciselerings penne som kan købes i hobbybutikker, rundt i landet (jeg har ikke lige kunnet finde et link) men i kan se dem på billedet sammen med blyanten. de kan også hvis man ikke går så meget op i kvalitet, købes hos Søstrene Grene for 20 kr. ca.
På pennen er der to forskellige størrelser til at lave prikker (se billede med rød og blå neglelak, de er lavet med pennen til højre.)

håber det kunne hjælpe lidt til at lave prikker! ;)
for det var alt fra mig

- LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar