torsdag den 6. september 2012

Tirsdag, Onsdag, Torsdag! aahh!!

Først lidt vigtig info!
Som jer der nu læser på vores facebook-side, kan i læse at Rebecca har valgt at stoppe med at blogge...
Men jeg har fundet en ny "partner" nemlig Julie som har fulgt os på bloggen. I vil høre noget til hende i næste uge hvor hun starter.
Men tag nu godt imod hende.. ;)
Men eftersom alting ikke er som det plejer, så i den her uge vil jeg renovere fuldstendigt. så det vil se lidt grimt og fjollet ud i den her uge ;)

Så til det mindre alvorlige, eller? ;p
Jeg er ked af at jeg ikke fik lagt noget på bloggen, men det lyder som en dårlig undskyldning, men jeg troede faktisk kun det var tirsdag igår. så jeg fik det jo ikke gjort ;) men nu er det her!
men jeg har lavet et watermelon design


* Start nu med en klar lak nederst så farven ikke trækker ned i neglen. 
* put så en rødlig lak på halvdelen af neglen, i lidt af en bue som på billedet ;)
* mal så på den anden halvdel, grønt, altså skrællen på melonen ;)
*midt i det hele tegner su en hvid streg, som buer med, "skilningen"
* pynt så og få det til at ligne en rigtig vandmelon, med lysegrønne streger, prikker osv.
* Tegn så kernerne i vandmelonen, fx. i dråbeform, put hvide streger i også hvis det skal se ud som om at det skinner ;)
* Tilsidst skal der en klar lak på, så det virkelig bliver flot og skinnene ;)

That's it for today, i m have en dejlig dag og weekend når i kommer så langt ;)

- LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar