onsdag den 8. februar 2012

DESIGN ONSDAG!!! :O

Hello
som sagt er det design onsdag, så vi skal se lidt på mit design (Line's) 
Jeg blev "udfordret" af Rebecca, til at hvis jeg lavede vampyr negle, ville hun lave spøgelser. (selvfølgelig ville hun selv have den nemmeste -.-' ) nå men det vil så sige at jeg jo har lavet vampyr negle (billede nederst i indlægget) ;)

Men nu til hvordan jeg lavede dem:
* Jeg startede med en sort farve :O på hele neglen
* derefter tilføjede jeg tre lag rødt glimmer. (jo flere lag jo tætter bliver glimmer laget)
*Jeg tegnede et par læber (rød) på hver negl.
*efter det tegnede jeg tænder med en tandstik, og to skarpe vampyr tænder.
*til sidst et lag klar lak, så neglene ser skinnende og flotte ud ;)




myzz Line ♥♥ ses snart igen ;D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar