torsdag den 16. februar 2012

Forårs-Feber

Foråret nærmer sig, vinteren ligger (forhåbentligt) snart bag os jeg er ved at gøre mig klar til foråret. Ikke mere - sne, tø-sne, kulde og frost.   Jeg bliver helt i godt humør for jeg er bestemt ikke noget vintermenneske men derimod et forårs menneske, jeg elsker foråret; blomsterne springer ud, solen skinner, og jeg er glad. (Yayyy!!) 


Jeg har valgt at markere "forår " med fed skrift fordi jeg bare elsker det og syntes at man skal lægge mærke til det ;D haha fjollet, jeg ved det men sådan er jeg ;D haha. 


Nå men i ved vel hvad det er jeg prøver at komme frem til. Det er jo selvfølgelig forårs farverne der vil frem. for i år er der jo som altid mange farver neglelak, på mode. MEN i år er forårs neglelakkerne ikke skarpe og farverige som de plejer. Nej fuldstændig modsat. 
I år er neglelakkens farver med "lave" altså meget lyse og rolige farver, også kaldet Pastel-farver. ikke min ynglings, jeg er mere til skarpe farver og neon farver. men pastel farver er nu flotte alligevel ;) Og stort set alle neglelak mærker har pastel-farver i deres collection, så det er meget IN i år. ;D


forhåbentligt masser af sol, blomster og masser af lækre pastel-farver i neglelakken, så kan foråret næsten ikke blive bedre ;D


nå men det var alt for idag ;) seser! Myzz


Mathilde










En af de nærmeste dage vil Mathilde (vores lille hjælper ;D haha) lave et blog-indlæg. det vil der komme en gang imellemfor sjovs skyld ;D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar