onsdag den 15. februar 2012

ONSDAG!!!! ;D

Igen igen er det Line der skriver, fordi Rebecca aldrig fik sendt billederne af hendes negle, så jeg kunne ligge dem ind....

Nå men anyway, idag er det jo Onsdag, så det betyder en ting, DESIGN ONSDAG!!! Og det gør mig altid glad, for så kan jeg få lov til at dele nogle af mine designs med jer! ;D
så jeg var nødt til hurtigt at få ordnet et nyt design. men her er det da! 

Idag vil jeg vise jer hvordan man laver 
Cookie negle og Cookie monster negle ;)


                                                          



COOKIE MONSTER NAILS, By li nailart♥

Cookie nails
* Til at starte med (som i kan se på billederne) har jeg lagt et lag med lyserødt, med blå striber ;)
* bagefter lavede jeg nogle "klatter" med brun neglelak, som skulle forestille cookie's
* hvorefter jeg lavede nogle mørkere prikker, som skal forestille chokoladestykker i cookies'ene, anden farve kunne man også bruge, hvis nu det skulle være krymmel. Kun fantasien sætter grænser.

















Cookie monster neglene
- Det er jo meningen, at kun en eller to af neglene skal være med selve cookie monster. og cookie negle på resten, eller hvad man nu lyster. ;)
* først et lag lyserød neglelak
* en blå klat som skal være hovedet på cookie monster.
* to hvide prikker, som skal være øjnene
* en lille "cookie klat" (en klat som skal være en cookie.)
* og prikkerne (chokoladen) på cookie'n
* en hvid klat over hovedet, med en cookie, og et rødt hjerte.
* og selvfølgelig, sorte prikker i øjnene, så han får pupiler, sæt dem gerne lidt skævt, det får ham til at se mere skør ud ;D
* og en smilende mund, så er den sød ;)
* husk til sidst (Også på cookie neglene) en klar lak, så det ser flot og skinnende ud.



















Det var alt for idag, forhåbentligt, tager Rebecca den næste DESIGN ONSDAG, da jeg er ret optaget i næste uge pga. Projektuge..... -.-'

Nå men seser! Myzz ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar