onsdag den 7. marts 2012

DESIGN ONSDAG!!! :O



Ja, så er tiden der igen ;D tæhæ ;)
idag er det jo så Onsdag så i ved hvad der skal ske...
Vi skal nemlig så på mit (Line) design. 
Jeg havde egentligt planlagt nogle Eventnegle i anledningen af at det jo er tid for årets store hingstekåring. men designet gik meget i vasken da skriften blev lidt lille da næsten alle mine negle valgte at flække lige et par dage før jeg skulle lave dem. Så det må blive en anden gang. Så her har i burberry lookalike designet










                                                                   Burberry lookalike designet


* Til at starte med ligger jeg en hvid lak, for at guldfarven vil træde mere frem.
* så lægger jeg to lag guld neglelak, grunden til at det er to lag er også for at farven kan træde frem.
* så bruger jeg en tynd pensel, eller en artliner/Striper til at lave to røde streger som danner et kryds.
* det samme gør jeg med en hvid neglelak, dog lidt ved siden af den røde.
* dette gør jeg også med en sort neglelak, også med striper eller pensel.
* som det aller sidste lægge jeg et lag klar lak over. for at få glans.
* Og voilla burberry lookalike negle. ;)


Det var faktisk alt for idag. engang snart, (muligvis først efter weekenden, altså når jeg har været til kåring) vil der komme nogle gangske almindelige negletips. det lyder måske lidt kedeligt men sådan skal det være engang imellem. så håber og regner jeg med at Rebecca snart engang vil lave nogle indlæg så det ikke kun er mig der gør det... ;) 
BONUS INFO!! ;D 
hvis nu folk syntes om det er min plan at Rebecca og jeg vil teste og bedømme nogle forskellige neglelakker.  men kommenter lige eller skriv til os. hvad i syntes om det. og om det er noget i gider høre om eller om i ikke gider. for så vil vi selvfølgelig ikke lave noget med det. ;)

tæhæ nå men myzz vi seser ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar