lørdag den 31. marts 2012

Sorreyyy!!




Heiii..!;D
Sorry jeg ikke fik lagt noget ind i onsdags men mit design gik for hurtigt og blev noget bæ..!xD
så ville hellere lave noget andet og bedre en anden gang..! håber det er okay..!;D
men Line lægger et ind imorgen tror jeg hun sagde til mig..!;D så i får 2 designs..!;D
nå men jeg har lavet et nemmere design med tern tror jeg nok..!xD tihi

1: du starter med at lægge den farve på som du gerne vil have som "baggrund" på designet..!
2: der efter tager du en hvid pensel eller sort eller hvad du nu vil og laver en streg lige ned ad.. men ikke på midten af neglen helst ude i den ene side;D
3: der efter laver du en ny streg ved siden af den 1. streg
4: som det sidste du så skal med den hvide eller hvad farve du har er at du skal lave en vandret streg..!;D den skal heller ikke være på midten helst lidt længere nede på neglen for så kommer det til at se pænest ud efter min mening i hvertfald..!;D
5: til sidst kan du ligger en klar lak oven på så det kommer til at se meren skinnende og og holde lidt bedre..!;D
håber i kan li´ det
lig gerne en kommentar til nogen af vores designs eller info ting..!;D det kunne være om både hvad vi måske kan lave en anden gang eller om der er noget i gerne vil have vi skal ligge ind..!;D

Myzz Rebecca..!:*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar