søndag den 10. marts 2013

Design

Så nu nåede jeg det!

puuuh jeg har simpelthen alt for travlt lige for tiden, og det bliver værre endnu.. baaah

men nu! nu er jeg her! ;)

Og jeg er simpelthen så træt så det er lige før jeg ikke magter blogge. men tænkte at jeg skyldte jer lidt efter jeg har været så sløv med at blogge.

Men grunden til jeg er så træt er at jeg de sidste to dage har været til Hingstekåring i Herning messecenter! andre der var der? ;)
og jeg var til gallashow igår og sad på den mest idiotiske plastik stol (okay det gjorde alle andre også) men wow jeg har aldrig siddet så dårligt tror jeg! Men sidde der fra omkring kl. 19:oo til omkring kl. 23:3o er lang tid! på en plastik stol og det bliver ikke bedre når man sidder med en fod i røven, og begravet i skrald fra dem der sidder på rækken bagved.. pfft!
Men det var da skide hyggeligt! men jeg er også glad for at det er overstået, for puuuh det er hårdt!

Men min dag idag er gået med lige at få passet pownien, og få muget ud i hans boks. og så lige lidt kage hos farmor og farfar, puuuh jeg føler mig fed nu...

Så jeg har slet ikke nået noget neglerelateret idag! eigh! eller jo! jeg flækkede noget af min  negl, fordi Milano (i ved pownien) bed mig.. men det er vel ikke noget at prale af? haha

Men lad os se på designet.
idag er det meget enkelt, fordi, ja fordi det er det. ;)

Se så her hva? ;)

* Men start med en basecoat
* læg så den sorte lak * pas på med at ramme dine fingre, for når det skal fjernes ender man ofte med lækre sorte fingre, fordi farven er så stærk og mørk. *
* få så fat i en pensel, og tegn nogle pink' striber på skrå af neglen.
* tegn så grønlige/blålige striber i modsat dem i pink.
* lad det tørre 1oo%
* tag så penslen igen og tegn striber halvt oveni de andre striber med en sølvglitter lak.
* slut så af med en klar topcoat.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar