tirsdag den 5. marts 2013

LaLaLa

Ja, så prøver vi med blogger igen ;)

Jeg nåede desværre ikke lige at lægge noget ind i søndags, jeg var lige lidt senere hjemme end forventet. 

Nå men har i lavet noget spændende idag?
det har jeg! nej jeg har ikke... ganske almindelige timer, og to lange timers lektiecafe bagefter. og var der nogle lektier? NÆ! måtte vi gå? NÆ! baaah

nå men skal vi se på stuff'ene? 

Jeg har her til aften leget lidt med Nail Decals. i kan bl.a. se nogle af de mange Decals her:  
http://search.eim.ebay.dk/?elc=-2&kw=nail+decals&ect=

 How to do:

* klip Nail Decals'ne (uuh?) ud i den ønskede form.
* hold dem under varmt vand i 30-60 sekunder.
* 'tør' det lidt af med et stykke papir.
* pil billedet af papiret, og læg det på neglen.
* tryk det så det ligger jævnt.
* slut af med en topcoat så den også bliver siddende.

thats it. 


Hvis i er heldige (mwahaha) så kan i få lov til at se noget i forbindelse med disse billeder, så glæd jer! ;)
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar