fredag den 15. marts 2013

Ups...

Glemte jer helt igår. Og har ikke rigtig noget design, men i kan da se mine negle?
Jeg har gjort dem klar til min fasters fødselsdag, og selvfølgelig passer det sammen med mit tøj.
en sort kjole fra H&M, nylonstrømper røde sko (samme nuance som lakken) og sølvsmykker.. iih det bliver så hyggeligt <3

Men det er ret enkelt hvad jeg har gjort. Eller?
For jeg har brugt gellack (se indlæg om gellack)
Men der har jeg brugt basecoaten, hvorefter jeg har lagt den røde farve på og så tilføjet sølvstenene. Og tilsidst lagt en gellack topcoat på. *det gør at stenene ikke ryger så hurtigt af. *

Hope you like it.
**billedet lægge sig i bunden og jeg kan ikke rykke det da jeg skriver fra blogger appen på min mobil **

Men jeg er ikke færdig...
For jeg kommer ikke til at blogge.mere før til april.
Da jeg skal starte et Kvadrille hold op (ridning) og vil gerne fokusere 100% på det, og det kan jeg ikke med bloggen oveni. Men de skal ride opvisning i april og så er jeg selvfølgelig tilbage derefter..

Myyys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar