onsdag den 4. april 2012

DESIGN ONSDAG!!! :O

Så er det igen design Onsdag! yaii! ;D
men først lige lidt info, da jeg syntes siden begyndte at se meget almindelig ud og virkede meget til at være det samme hele tiden. Så nu! har jeg bestemt at ALT bliver lavet om hvad angår udseendet på siden ;)
Yaai glæd jer. men mange af de steder hvor der har været billeder før vil der være hvidt en dag eller to indtil jeg lige får det hele på plads ;) muligvis tager det lidt længere tid, men vi får se ;)


Nå ikke mere sniksnak, lad os kigge på lidt på mit design. nææh mine designs, i dagens anledning, (hmm hvorfor ved jeg ikke) har jeg bestemt at jeg vil være lidt gavmild (eller?) så idag får i to designs, fordi jeg er så raaar!! ;D




Allerede nu kan i vel se at jeg har lavet lidt om ;) tæhæ
How to make Burger-nails:
* først en klar underlak
* læg et lag "nude"/brødfarvet neglelak ;)
* læg en mørk brun streg over det første lag.
* læg et lag "ost" altså en gul streg, ;)
* Et lag grøn lidt hen over 'osten'
* Rød, som skal forestille en tomat.
* så skal der laves en form for sesamfrø ;) mine blev så hvide. de skal være 'dråbeformede'
* til sidst et lag klar lak over




Design nr. 2:
How to make Panda nails:
* først en klar underlak
* lav en halv cirkel for spidsen af neglen. DEN MÅ IKKE DÆKKE HELE NEGLEN!!! :o
*lav tre sorte prikker (snude, 2 øjne)
* lav to halvstore cirkler (ører)
* lav hvide prikker i øjnene og en lille en på næsen, så det ser mere sødt og livagtigt ud ;)
* til sidst et lag klar lak! ;D


Det var alt for denne gang








Myzz Line♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar