søndag den 29. april 2012

Kalkmangel!

Heii allesammen!;D

Ja jeg har 2 indlæg til jer idag!;D  og det her er så om "kalk mangel";D

Enjoy!


Ja det siger sig selv! du skal huske at drikke en masse mælk så du ikke mangler kalk eller også bare tage kalk tabletter!;D Hvis du mangler kalk kan det ses på neglene og du får hvide skyer på neglene efter hvad jeg har fået afvide ihvertfald!;D og hvide skyer på neglene er ikke for fedt! Det gør dig self. også en del "sløv" eller hvad man kan kalde det og dine negle knækker hurtigt af kalk mangel! så HUSK HUSK HUSK at drik mindst 1 glas mælk om dagen eller tag en kalk tabletter!
Jeg mangler selv kalk så det er derfor jeg ved det så jeg skal også selv huske det!;D men jeg kan self. ik lide mælk så jeg får lorte tabletter!-.-´ bvaard!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar