onsdag den 11. april 2012

Onsdags Desiign..!;D

Heii..!;D

Idag er det min tur (Rebecca) til at lave onsdags design!;D jeg har valgt at lave en kanin nu hvor det jo er påske..!;D 

Her kommer der hvordan man kan lave det..!;D

1. Du vælger først en baggrunds farve til din negle
2. Derefter tager du den fingger du gerne vil have en kanin på.. så "maler" du det på som du så vil have det du kan evt. gøre som mig!;D
3. så finder du en farve du vil have kaninen skal være og maler det inden i selve hoved formen!;D ( lad være med at brug en sort)
4. Derefter laver du så øjne og næse! du kan selv bestemme hvordan det skal se ud self.
Ting du kan lave på de andre negle:
På de andre negle som du kan se jeg ikke har gjort noget ved kan du pynte på alle mulie måder1 Du kan evt. Skrive HOP eller lave en kanin hale eller en gulerod og hhvad ved jeg.!;D

Håber i kan lide det
Myzz Rebecca!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar