søndag den 22. april 2012

Søndag, Eujh!

Nu har i ikke rigtig hørt fra os et stykke tid, men bare rolig vi er ikke blevet helt væk, eller jeg er ikke ihvertfald, jeg ved ikke med Rebecca? xp i slipper ikke så let for os ;p


Nå men der er ikke så meget idag, da jeg er igang med et større tegnprojekt, så der er ikke så meget tid, fra min side, men her kommer da lige et par tips, til dine negle ;)
hope you like it, have fun♥♥




Hvis du vil havde friske og smidige negle, skal du bare varme lidt mælk til fingertemperattur, i en skål og derefter lade hænderne hvile deri i ca. 10 - 15 min. 

Mælken har en let nedslibende effekt og vil fjerne død hud, samtidig med at det styrker dine negle. 

Efter 'fingerbadet' kan du evt skrubbe dine neglebånd forsigtigt med finderspidserne, og slutte af med en god fed håndcreme.





Du kan også istedet for at lave fransk manicure med neglelak, kan man varme noget vand og putte en citron i  vandet. 
så hænderne i vandet, i ca. 10 minutter, og så skulle ens negle have en flot glød, og ligne fransk manicure, jeg har desværre ikke selv fået det testet, men jeg har hørt at det skulle være godt


til sidst er det selvfølgelig en god ide med en håndcreme ;)


Thats it. ;)


Myzz Line ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar