tirsdag den 22. maj 2012

bedømmer gule neglelakker!

Ja idag har jeg(Rebecca) bedømt nogle lakker..!;D
 Ja jeg skal bedømme denne neglelak her..!;)

Meget skrigende lime farvet Depend lak...

En neglelak alle har råd til.. den koster ikke meget mere end 20 kroner..!;D Penslen på den er okay..! Den er pæn om sommeren hvis du skal på stranden eller på tur et eller andet sted midt på sommeren...!;D Minus: den er rigtig tynd og det er rigtig irreterende..! jeg plejer at ligge 2 lag når jeg bruger den..!:)

Gul Nail polish lak..,

En rigtig go´ lak syntes jeg.. den er meget lys så du behøver ikke at have 2 lag på den her.. penslen er måske lidt stor til mine små negle..!xP Den er pæn om sommeren ligesom den anden deroppe.. den passer godt nok ikke til alt tøj eller hvad man nu går op i med sådan noget..! Minus: hmm der er ikke rigtigt noget minus syntes jeg..!;D

Håber i kan bruge det.. ligger mere ind imorgen med både design og bedømmelse på lakker..!;D

Myzz Rebecca..!;D

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar