søndag den 20. maj 2012

En anden ting at bruge neglelak til ;D

HejHej Line her ;D
Idag skal vi som lovet se lidt på hvad man ellers kan bruge neglelak til udover at putte det på neglene. ;)


Vi skal se på hvordan man kan lave, super fede øreringe ;)




Vi starter med et par glitter øreringe.
Her er et par sorte øreringe som i ser på første billede, jeg har malet dem over med en meget mørk lilla
to lag, for at det træder ekstra meget frem ;) (billede 2 og 3)
så har jeg lagt et par lag sølv-glimmer på. en anden farve glimmer ville også sagtens kunne gå, men nu blev mine altså lige sølv, for at det kunne passe lidt til mine andre smykker ;)
tilsidst bør i lægge et lag klar lak. for glansens skyld ;)







Peace hjerter er der da også ;)
jeg er personligt helt vildt med peeace tegnet, hvorfor ved jeg ikke men jeg syntes bare det ser så fedt ud ;)


her har jeg et par gamle hjerteøreringe, som var begyndt at skalle lidt ;)
så frem med neglelakken ;)
jeg har lagt et lag af en OPI neglelak (My Chihuahua) som er en slags rød neglelak ;-)
efter det har jeg meget enkelt tegnet, peace tegnet. (Say whuuut?! xD)
Også her er det en god ide med en klar lak, for at forhindre at det skaller, og for at give det lidt glans ;-)






Her har vi så et par MEGET! gamle stjerneøreringe, som jeg fik med et blad for 100 år siden ;p
Det var helt hvide før.


Meget enkelt så skal der bare glimmer på, og MASSER af glimmer!! ;)
farverne kan jo blandes som her. men man kan også prøve at holde det ens, det kommer jo an på hvad man vil ;-)




Det var det, jeg vil opdatere med nogle flere smykke projekter, jeg har gang i. Når jeg er færdig kan i jo få lov at se dem, hvis i har lyst (-;




Myzz Line ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar