onsdag den 9. maj 2012

Design Onsdag!

     

Ja idag er det så mig (Rebecca) som skal have et design til jer!:D Wiie!;D Ja jeg har lavet mig og Line´s yndlings bands hjemlands flag..!;D Ja der er en der ikke kommer fra samme land.. det er Niall (Den hotteste!!<3xD Hahah) han kommer fra Irland så jeg har lavet det irske flag..!!;D Wiie..!;D

Du gør sådan her!;D
1. Du starter med at lægge en blå på de 4 negle du nu vil have det britiske flag på (tror da det er det Britiske!xD Faiil.. hahah) Ja og så ligger du en græn på den du gerne vil have det irske flag på ( du kan også tage de andre men jeg valgte en grøn!)
2. derefter laver du på de blå flag 4 streger det er måske lidt indviklet men ja du laver dem sådan: D ligger en ned gennem en hen ad i midten en skråt og en skråt fra den anden side.. hvis det var for svært at forstå så kan du evt. se flaget eller finde andre negle der er lavet sådan..!;D
Den irske skal du også have med så der laver du en hvid streg i midten som sådan fylder lidt men stadig ikke hele neglen for der skal jo være plads til den næste farve også;D
3.På de blå laver du nu  nogle rødde streger inde i de hvide streger som du har lavet!;D
På det Irske laver du den orange streg i højre side af neglen!;D
4. til sidst har jeg så skrevet drengenes navne på hver en negl... Niall.. Liam.. Harry... Zayn  og Lou!;D




Myzz myzz!;D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar