torsdag den 17. maj 2012

Sorry, Sorry og 1000 gange Sorry!


Sooooo Sad!!
(Line ♥)
Ja undskyld, undskyld, undskyld! jeg er så ked af at jeg ikke fik lagt et design ind igår. jeg har simpelthen ikke haft tid, jeg har været hjemme et par timer i løbert af dagen, og der havde jeg desværre ikke tid. Så idag får i ikke bare et men tre (dog nemme) designs! hope you like it ;)



I får også lige en lille sang i kan lytte lidt til mens i ser på de tre designs. ;)
Det er en sang af bandet Fun med sangen We are young! (en forholdsvis ny sang)
http://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts
Hvis i ikke kan lide den så er der en anden her som i måske ville kunne lide. Af Nicki Minaj
med sangen Starships.
http://www.youtube.com/watch?v=SeIJmciN8mo&ob=av2n
Og hvis i ikke kan lide den, er det simpelthen bare ærgeligt for jeg lgger ikke flere ind nu ;p

Nå fokus!

Første sæt negle er mine:


Noname nails!
* Først læg et lag klar lak så farven ikke trækker sig ned i negle (Det kan ske og det er ikke fedt!)
* Lav en hvid "tip" på spidsen af neglen (som vist på billedet)
* lad det hvide tørre helt, lav derefter en sort plet (hvis du har lyst)
* ÆAv tre striber af forskellige farver, fx. gul, blå og rød.
* Læg tilsidst et lag klar lak. and done!











Nr. 2


Rainbow nails!
* Læg et lak klar lak (begrundelse behøves vidst ikke mere? )
* Læg et lag lys blå/ himmelblå.
* Tegn to "skyer" med en hvid pen eller lign.
* tegn en gul bue, som går fra sky til sky.
* Tegn så en blå over den gule.
* Og tilsidst en rød bue over den blå.
* Tegn et par skyer lidt i baggrunden, til pynt.
* Og læg tilsidst et lag klar lak.



Så er vi da nået til mine ynglingssko!
  Der tænker i nok at jeg er tosset når jeg skriver det på en negleblog! :O Men nejnej jeg har kreaeret mine ynglingssko i negleform!
Se her:




 



 



Loubution sko!
OBS! dette skal laves på kunstige negle!
 * Læg først to lag rød neglelak under neglen. ( det skal symbolisere de røde såler der altid er på Louboutin  sko)
 * Lad det tørre og vend neglen
 * læg et eller to lag sort neglelak
 * Lad det tørre, og læg et lag klar neglelak på
 * inden den klare lak tørrer kan du løgge en lille pyntessten (eller hvad vi nu skal sige.)
 * Og læg tilsidst et lag klar lak over igen.
 * Og DONE! ;) super nemme og fede negle! ;)




Det var alt for idag, puuuh! der var meget. men håber jeg har gjort det godt igen.
Fredag, Lørdag eller Søndag vil jeg vise jer hvad man ellers kan bruge neglelak til udover til neglene.

Myzz Line ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar