fredag den 10. august 2012

DESIGN ONSDAG!! ARGH! FREDAG IGEN?!

LineBine her!
Argh unskyld nu blev det jo helt fredag aften inden jeg fik skrevet til jer!! unskyyyld! ;(
MEN! nu er jeg her ;D
så nu skal i bare se jeg har lavet to søde designs idag, fordi det blev forsinket ;) de har dog intet med hinanden at gøre.. ;D

Se her!
Dada  Daaaam!!

I'ts Pickachu!!
det er rimelig enkelt:

* Husk en klar lak nederst, så farven ikke trækker ned i neglen, Bvadr!
* læg en lyseblå neglelak på neglen..
* tegn omridset af pickachu, som jeg har gjort på billede 2.
* mal pickachu? xP
*tegn så den sorte spids som han har på øret. og mal det.
* tegn to store runde cirkler og mal dem. (øjne)
* Tegn en lille prik/trekant. (snuden)
* tegn så de to røde cirkler, som er kinderne på Pickachu ;D
* And done!! OBS! Done NÅR! du har lagt en klar lak ovenpå



Og nu andet design! jeg elsker simpelthen at bage muffins, cupcakes osv. så selvfølgelig skal vi have nogle cupcake negle! ;D
_____________________________

* Husk også her først den klare lak.
* læg så den lyseblå lak på neglen.
* læg så en pink neglelak på halvdelen af neglen (cupcake formen)
* tegn nogle striber på formen, så det ligner folderne.
* lav så en top på formen, altså selve kagen.
* sæt en lille sten på toppen, her har jeg valgt en stjerne. ;)
* tegn så prikker i forskellige farver på
kagen, så det ligner krymmel.
* læg tilsidst en klar lak øverst og så er
vi færdige ;D


Did Ya' like it? ;D

men nu tænker i måske? Hvordan har hun egentligt lavet de prikker? hmm.
 Jo nu skal i høre, jeg har faktisk aldrig fået fortalt jer det men jeg bruger, en Ciselerings pen (som kan købes i hobby butikker, de er ikke lavet til neglelak brug. men det bliver de nu brugt til i mit hjem ;D )

i kan se dem her ----------------------->










Og det var så alt for idag, håber det kan bruges selvom det kom lidt sent ;D

Myzzer LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar