tirsdag den 14. august 2012

GLITTER! nååh nej neglelak?


Hej Hej Line her ;D


Først så vil jeg godt sige undskyld for at jeg ikke har lagt noget ind her på det sidste men, i søndags da jeg ville lægge noget en, røg jeg lige på skadestuen med et hestebid i kinden/"kæben" (det var dog ikke så alvorligt) og senere endte jeg hos min mormor. og var ikke hjemme før om aftenen.
og igår havde jeg første skoledag, på min nye skole i silkeborg, og jeg var så træææt! da jeg kom hjem.. men så må det jo blive idag.. ;D
SÅ ikke flere beklagelser...






GLITTER, GLITTER, GLITTER,
GLITTER, GLITTER, GLITTER,
GLITTER, GLITTER, GLITTER,
GLITTER, GLITTER, GLITTER!!!!


Som folk måske ved (måske kan fornemme)så ELSKER jeg GLITTER!! ;D nå men hvis i ikke vidste det så er jeg total bidt af glitter, Glitter sko, Glitter tasker, Glitter neglelak og meget mere! ;D


nå men vi skulle ikke læse om min kærlighed til glitter...

men selvfølgelig GLITTER neglelak. Tjah i slipper ikke for glitteren ;D

Så se her: jeg har købt et par af de nye Depend Holografic, som er så! fede.
















Det er meget enkelt at lægge på, det er lidt tykt i det, så hvis man ikke er så vild med et tykt lag neglelak, så er disse ikke de bedste. men hvis du elsker glimmer (som mig) så er det her neglelak for dig! og som i kan se så i solen ser det bare så! fedt ud!! (billede til højre.)
hvis du har meget lyse/blege negle vil jeg ikke anbefale den sølv-neglelak (længst til venstre) da den er emget lys.
Men der er også mange andre fede farver, fx. lilla, lyserød, grøn osv.

Depend Holografic kan købes i Matas for 45kr. pr. stk.


Næste neglelak er ikke så meget med glimmer men lidt er der dog ;D

Depend Magnetic.




Magnetic neglelak er simpelthen også for fedt!
det er meget enkelt at lave, og ud fra det får man et vildt fedt design, næsten uden at røre en finger! ;D Wuhu! dovenskaben længe leve.

Som i kan se så på højre billede der er neglelakken (WHUUT?!) xD
 og på toppen af den sidder der en lille magnet som kan tages af.
Det starter simpelthen med at man lægger en underlak (det bliver bedst med underlak. det er nemmest at "magnetisere det")
men efter underlakken (hvor farven jo er ligegyldig ;-) så læg et godt tilpas tykt lag af neglelakken på, og med det samme holder man magneten over, så tæt på så den næsten kan røre MEN DET MÅ DEN IKKE! hold magneten på i 20 sekunder, fjern magneten og lad det tørre ;D
Men som i nok kan se så er den "gyldne" lak på min negl, ikke den bedste farve til mine fingre, altså jeg mener at min hud falder meget sammen med med neglelakken, så det var et fejlkøb, så husk at kig lidt efter det, for jeg syntes selv at at min hud bliver misfarvet, på en måde.. ;)
så tænkt lidt over det, om i har meget mørke fingre, lyse eller noget ;)

Denne neglelak kan købes i Matas for 45. kr pr. stk. inkl. magnet.
Forresten kan i se hvordan man gør i billeder her! ;












Myzz LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar