torsdag den 23. august 2012

Så er det her!

hejhej Line er her! ;D
Så har jeg et design klar til jer, men det er meget enkelt, da jeg idag har ligget syg det meste af dagen. ;)
men undskyldninger er der jo nok af for tiden, så jeg fik det da lavet alligevel ;D


PINK, PINK, PINK, PINK,
PINK, PINK, PINK, PINK
jeg elsker simpelthen farven pink, og specielt den meget neon agtige pink! ;D 
så selvfølgelig er der noget pink i det her design ;D

nu skal i se:

Designet idag hedder meget kreativt, Pink Tips with a flower! ;D
og allerede der afslører det, hvilken farve jeg vil bruge idag xD



Pink nails: 
* start med en klar underlak på så du beskytter neglen, som altid. 
* lav så en hvis tip, som vist på første billede. grunden til at vi lægger hvis nederst er at så bliver den pink' farve endnu kraftigere! ;D
* når den hvide er tør, lægger du den pink farve ovenpå. 
* lad den pink farve tørre LIDT! og læg så blomsten på (klistermærke) 
* ved siden af blomsten kan du tage en lak med glimmer, og lægge på.... man kan også lade være. men jeg ELSKER GLIMMER. såå.. ;D
* når det hele er tørt, så læg den berømte klare lak på som jeg så tit snakker om. ;D

og så er vi faktisk færdige, og har nu et super sødt design ;)

Nu vil jeg også lige komme med et par tips/reminders til jer, som lovet fordi jeg udsatte det igår ;)


Lad være med at bruge dine negle som legetøj eller værktøj. Det betyder, at du hverken skal pille eller bide i dem. Og du skal så vidt muligt også lade være med at bruge dem til at åbne dåser, ødelagte lynlåse og andre besværlige ting med - find i stedet en kniv, det er både lettere og sundere for neglene. ;D



Husk altid at tage gummihandsker på, når du vasker op eller gør rent, og brug altid en god håndcreme, når du er færdig. Vand, rengøringsmidler og kemikalier udtørrer neglene helt utroligt. og så skaller neglelakken utrolig nemt fordi det bliver opblødt lidt af vandet. ;)



Det var så alt for idag ;) håber det var godt nok


Myzz Myzz LineBine ♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar