mandag den 14. januar 2013

Anbefaling!

Heeeej!
Som lovet er jeg her igen!
Denne gang med at par anbefalinger. 

Først ser vi lige på et par billeder af lakkerne: 


Her Øverst har vi Essie's lak ( Beyond Cozy) og OPI's (glemt navn )








Under det har vi Constance Carroll Diamond Gloss (kender ikke navn) Ved siden af den har vi OPI (My Chihuahua bites)










I kan se lakkerne her, og se hvor meget de ligner hinanden, men alligevel ikke ;)













Men hvis vi nu starter med:
ESSIE - Beyond Cozy.
Jeg har faktisk ikke så meget skidt at sige om denne lak, udover at jeg ikke er så vild med prisen, men kan forestille mig at jeg bare er nærig ;)men ellers syntes jeg den er vildt god, den er lige noget for de folk der er lidt 'glimmer-addicted' og børsten er til at holde ud, den bliver ikke for rodet, er ikke for tynd eller for tyk osv. den er lige 'perfect'!
lakken kan bla. købes her: 
http://www.essie.com/shop/beyond-cozy-p-464.html

OPI - ********
Her er jeg bestemt heller ikke glad for prisen, den er jo højere end ESSIE lakkerne. men jeg har da skaffet mig en ;) den her er også egnet til glimmer folket. Men den er desværre lidt tynd så der skal mange lag til før den dækker. det er noget af et minus.
Jeg har desværre intet link til denne da jeg ikke kan finde navnet på den. 

Carroll * Diamond Gloss*
Dette er jo en gammel neglelak, hvor gammel ved jeg ikke. men den er så gammel at der nu er lavet nye versioner af mærker ;) men på trods af det er den faktisk god, farven er flot og den tørrer hurtigt. Men desværre skal denne her også have mindst tre lag.
http://www.fragrancedirect.co.uk/constance-carroll/constance-carroll-diamond-gloss-polish-12ml/invt/0032990/

OPI - My Chihuahua bites
Den her neglelak er så lækker at have på, altså den er super flot. og har ikke den der skrigende røde farve, men er alligevel heller ikke fuldstændigt nedtonet. Den her neglelak kræver dog kun to lag og tørrer ekstremt hurtigt!. Den eneste ulempe ved denne her er kun prisen
I kan finde neglelakken her: 
http://www.matas.dk/opi-my-chihuahua-bites-nl-m21

der er selvfølgelig mange steder hvor neglelakkerne sælges men hvis i bare søger på mærket og navnet så skal der nok komme en hel masse steder frem ;)
** OBS. Jeg ved ikke om sølv opi lakken stadig eksisterer da jeg ikke kan finde den mere. og den er ved at være lidt gammel ;) **

Myzz LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar