tirsdag den 29. januar 2013

Tiiiips!


Heeej! ♥ 

Undskyld jeg ikke har været her så meget, men jeg er i praktik i Ridersport ( ridudstyrsbutik ) i Silkeborg og er lidt sent hjemme og så magter man bare ikke andet end at smide sig på sofaen ;) 

Men jeg skal nok prøve om jeg ikke kan få tid en gang i min pause til at skrive til jer
Det vil sige at der ikke er nogen garanti for om der kommer et design på Torsdag, da jeg ikke er sikker på hvornår jeg er hjemme. ;)


Jeg er virkelig træt idag så der kommer bare lige et par tips til jer nu ;)


Nu er det jo en meget meget kold vinter ( gudskelov er det meste af sneen væk her i området ) men hvis du ovenpå den her kolde vinter har fået lidt flossede og bløde negle, så få fat i noget b-vitamin, det gør underværker. 

Og en lille bonus er så at hvis du får nok b-vitamin gør det også at dit hår bliver stærkere og vokser hurtigere ;)




Hvis du istedet har  et problem med at du, piller eller bider i huden omkring neglen, har jeg nu et rigtig godt råd til at stoppe.

Når du er eller har været i bad tager du en fil (enten neglefil eller en lidt større fil til fødderne). Du begynder langsomt at file huden du har ødelagt. På den måde bliver huden jævn og der er pludselig ikke noget at pille i. Derudover er det en god nødløsning hvis man skal have pæne fingre hurtigt (i hvert fald i forhold til alternativet). 


Du skal kun file så du lige præcis får en jævn hud. Det er allerbedst at file som det sidste du gør i badet.. For så har huden suget meget vand til sig og på den måde er ujævnhederne størst og du får det pæneste resultat.

men PAS PÅ med at file for meget for så kan det komme til at være rigtig ømt!.



Så vil jeg lige minde jer om at den 7. Februar har bloggen årsdag! det skal da fejres! men hvordan? 
Send dit foreslag til mig på mail: lkm@fibermail.dk eller linebine41@gmail.com
hvis der er nogen fra hestegalleri der følger mig kan i skrive til mig der: B*tchen på den hvide hest 
jeg er også som en sidste mulighed på facebook: Line Kammer Madsen 

skriv jeres foreslag til en konkurrence eller noget. 

OBS! jeg kan ikke lave en konkurrence hvor man vinder noget fysisk som fx en neglelak osv. da jeg ingen penge har, og ingen sponsorer ;)

Så kontakt mig for pokker! 
I har indtil den 5 Februar


Ingen kommentarer:

Send en kommentar