torsdag den 24. januar 2013

DESIGN TORSDAG! ♥

Heeeej ♥

Nu har jeg endelig fået det til at virke med billeder og bloggen! Jeg har virkelig ikke fungeret ret godt med elektronik de sidste par dage! hverken min telefon, computer eller ipad har villet som jeg ville! ;(
Så imorgen kan i få lov at se aaaalt det jeg havde forberedt til jer om Depend Gellack! ;)

men nu virker det hele næsten igen!

Så jeg har lavet et lille design klar til jer!


Som i kan se så har jeg brugt fire lakker
* La Femme Beauty: glitter
* Pink nail polish: lys blå
* Perfect Performance: sort
* Perfect Performance: shimmer blå

Blue Leopard nails!
* Start nu som altid med en basecoat! ALTID, ALTID, ALTID!!
* tag så en svamp og dup den lyseblå lak på et hjørne.
* Mal så det blå over med et par lag af LFB glitter.
* lad det tørre 100 %!
* tegn så nogle shimmer blå klatter rund omkring ( MEN kun i den ene side af neglen)
* tegn så nogle streger omkring de blå klatter så det bliver til leopard pletter. De må ikke nå hele vejen rundt om 'klatterne'.
* slut af med en topcoat.


Hva syntes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar