onsdag den 23. januar 2013

Pffft!

Heej! ♥


Min dag idag har været så dejlig kort! tre timer, hvor vi virkelig næsten intet har lavet.
vi har snakket lidt om de forskellige praktiske ting, bl.a en tur til Slesvig og lidt andre småting, de to andre timer gik med at snakke om Facebook og blogs ( vi har om Narcissisme! wuhu! (at være selvglad.)) og så tog vi lige en time med at se 'for lækker til love' for at finde ud af hvad der gør dem til Narcissister. :D
Men da jeg fik fri havde hele den Almene linje (den linje jeg går på) fri og de skulle allesammen med bussen ind til Silkeborg by! pffft. og hvad skulle jeg hmm jeg skulle jo selvfølgelig samme vej" grrr.

Nå men jeg kom da med bussen og ned i byen for at mødes med min mor. Vi skulle da lige en tur i Matas og hente et gavekort som vi havde købt for nogle af pointene i ClubMatas (der var nogle der SKULLE bruges inden 31/12 2012)

Men idag kommer der intet! ;((

det var meningen at jeg ville vise jer mit nye sæt altså mit geleneglekit sæt! men blogger vil slet ikke lade mig ligge billeder ud! ;((

så jeg prøver en anden dag! for jeg kan slet ikke samarbejde med min computer idag! så jeg tror bare jeg går ud og graver et dø'hul og smider den derned!....

EEEJ og nu er det lige gået op for mig at min skrift her på bloggen er ændret! ooooh myyy jeg tror bare jeg graver dø'hullet til mig selv istedet!....

HejHej! ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar