torsdag den 14. februar 2013

Design Torsdag, Valentine's day, og new in! ♥

Puuuh ja det var en lang overskrift.

Men happy Valentine's day! iiih
har/ havde i nogle bestemte planer idag? har i fejret dagen, eller har det bare være en ganske almindelig dag?

Jeg selv har haft en total depri agtig følelse hele dagen. jeg syntes det er en forfærdelig deprimerende dag, jeg kan godt se at det er hyggeligt for dem med kærester osv. men for mig som forever alone type haha er det bare nedern ;((


Men heldigvis havde jeg en anden forever alone type til at underholde mig idag ;3 REBECCA!!
Vi tog bussen til Silkeborg for at hygge og shoppe lidt.
vi startede med at spise frokost på Sunset :*
hvorefter vi gik lidt rundt på gågaden for at kigge lidt i butikkerne, og som altid endte jeg jo i Matas! Mwa! hvis i vil se hvad jeg fik ud af det, kan i kigge lidt længere nede i indlægget ;)
senere smuttede vi på Bubblefun.

da vi så gik gennem gågaden fandt vi dette skilt. SIMPLY LOVING STYLES, den stod i en tøjbutik, og jeg fortsår meningen i den, men nu er både Rebecca og jeg Directioners så.
Simply Loving Harry Styles haha

**Og lige som en bonusinfo (og fordi jeg manglede et billede i rammen) så vandt FUN. lige to grammys til tja Grammy award (eller hvad det nu hedder) jeg er så happy på deres vejne! ;D

Forresten så har Nate Ruess (forsanger i FUN.) lavet en sangmed P!nk! prøv at hør den, den er faktidk utrolig god og sød ;) ♥ http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI
blogger vil ikke rigtig lave et direkte link til sangen så det må i kopiere -.-'

nå men skal vi komme til sagen?

for på trods af at jeg virkelig hader Valentines day så har jeg lavet et Valentine design, for at udnytte mærkedagen ;)


Valentine ballons ♥ 
* Her er hvad du har brug for:
Hvid lak
Pink lak
Lyserød lak 
Sort lak
evt. Ciseleringspen ( OKAY, OKAY jeg aner stadig ikke hvordan det staves -.-' *)
Én meget tynd pensel
* Start med en klar lak, som altid.
* læg så den hvide lak på.
* tegn så et hjerte med ciseleringpennen i den ene farve (jaja...)
* Tegn så derefter et hjerte det "hænger" sammen med det andet hjerte.
* lad det tørre 100% og tegn derefter sorte snore på med penslen.
* hvis du har lyst kan du jo skrive et par ord, som jeg har gjort.
man kan også lade være ;)
* læg til sidst en klar lak på så det bliver lækkert og shiny.



New in!

Så var det jo jeg kom i matas endnu en gang. jeg var så heldig at jeg havde nogle gavekort tilbage fra min fødselsdag og de skulle da helt klart brændes af (sådan nogle kort holder ikke ret længe hjemme hos mig ;) )
men jeg scorede da lige to OPI lakker!! iih så er jeg i himmelen.

en pink glimmer lak og en blå liquid sand lak (mener den er fra Mariah Carey kollektionen. )
glimmer lakken er bare en ganske almindelig lak, hvor den blå derimod er ret speciel, for når den tørrer på neglen, bliver det til en form for sand, det ser super fedt ud og er fkatisk slet ikke så irriterende at have på som det lyder ;)
i kan se de to lakker her: 

puuh det blev lidt langt sorry ;3

- LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar