tirsdag den 5. februar 2013

...

Heeej bloggen
Pffft! Man en kedelig dag. Jeg sidder bare her i dansk og ser en dokumentar om Hairon, i ved ham/hende? Der var med i paradise sidste år. Den er simpelthen så spændene (mærk ironien!)

Så kom jeg ved et uheld til at være lidt ukoncentreret, og begyndte at tegne nogle negle. Så jeg er helt klart forberedt på nogle design torsdage!
Hvis i har lyst til et lille smugkig så tjek billedet! ;)

Så har jeg lige lidt praktisk information til jer.
Fordi på torsdag er det jo bloggens årsdag! Iih! Og der vil jeg lave lidt anderledes ting. Det vil sige at på torsdag er der INGEN designs. Men det er der derimod onsdag, altså imorgen.
Det er ikke noget fast så det vil sige at det kun er i den her uge det er nødvendigt!

Mysmys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar