torsdag den 21. februar 2013

DESIGN TORSDAG!..

Så er jeg her igen.

undskyld i ikke har hørt fra mig siden i Torsdag, jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor da jeg ikke engang selv  ved det ;)

- Men idag har jeg været på den mest fantastiske tur med proform holdet (mærk ironien) alt forbundet med det hold er som at gå i børnehave igen... baaah! Vi er nærmere et tur hold end et kreativt hold..

Vi tog afsted mod Aros kl. 9. ( igen -.-')
hvor vi hørte om de malerier som vi så sidst (yaaai!) baaaah...
hvorefter vi havde halvanden time inde i Århus by. for at være hjemme klokken 15. OG skulle hjem fra Silkeborg og på arbejde på rideskolen kl. 16. puuuh, stress, så jeg har været hjemme lidt under en time idag, siden kl. 8. puha!
Nå lidt positiv stemning.. ;D

Jeg fandt det her fede billede idag som jeg lige ville dele med jer! det viser også ret godt min made at beslutte om jeg mangler en neglelak ;) Do you need nail polish this week? ofcourse i do! 




Skal vi så ikke til det som indlægget egentligt skulle handle om? Åh jo!idag har jeg lavet nogle "candy" agtige watermarble negle se med her: 



** SE BORT FRA MINE GRIMME KORTE NEGLE!! DE KNÆKKER MEGET NEMT NÅR MAN HAR HEST OG DET ER FROSTTID** 

Og ja, jeg har selvfølgelig glemt at tage billeder af lakkerne jeg bruger, men kan sige at de alle tre er fra essie. 

Det er en god ide ikke at have for varmt eller for koldt vand, hvis det er for koldt, er det svært at følge med. Da lakken hurtigt stivner i koldt vand.
hvis det er for varmt bliver lakken mere grumset.
Så en middel temperatur er perfekt ;)

* Start med en underlak.
* Derefter læg en "grundfarve" så bliver sleve watermarblen mere tydelig.
* tape dine fingre ind som på billedet.
* dryp så skiftevis farverne i vandet, jeg har valgt tre 'røde' farver, fra essie, men det kan jo være alt dra gul til lilla osv. ;)
* når der er tilpas med farve ' lag', tag en træpind eller lign. og træk rundt i neglelakken, så der bliver lavet et mønster. (dette skal gøres hurtigt så lakken ikke stivner.) 
* stik så neglen ned i vandet.
* lad det tørre lidt, og klip så tapen af.
* slut af med en topcoat. btw så ser det rigtig fedt ud med en mat topcoat til candy watermarble som jeg har lavet idag ;)

Jeg skal nok sørge for at være lidt mere aktiv.
i skal dog ikke regne med at høre fra mig, mandag og tirsdag, da jeg lige smutter på en tur til Sleswig, med noget af skolen.. iiih hvor jeg glæder mig til en tvangstur! iih! ( mærk ironien igen)

♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar