mandag den 11. februar 2013

New in!

Heej så er jeg her igen!
Jeg har hele dagen været i tyskland for at shoppe, i ved lidt grænse shopping osv ;)
Og desværre (hvis man kan sige det) så har de jo også billige neglelakker! Så jeg scorede da lige et par lakker! Hahah
Jeg ved ikke? Er jeg den eneste der nærmest bliver helt oppe at køre når jeg finder usædvanlig billig neglelak?
Det viser vel bare hvor polishaddicted jeg er.
Men nu er jeg da sikker på at jeg ikke har flere penge tilbage! Mwahaha

Ej men se nu!
Jeg fik fat i 3 lakker fra hotmakeup! Ikke så sæt men de var til 50 for 3 :O ... Okay så billigt var det heller ikke vel, men upsi ;3
Jeg kom så forbi fleggaard (i ved sådan en grænsebutik!) Og der var essie neglelakker til 35 kroner or styk! Det virkede helt surrealistisk! Jeg er jo vant til at købe dem i matas til 100 kroner! Så kan man vel forstå at jeg bliver helt rundt på gulvet ikke? Hahah!
De sidste lakker to sorte lakker! De er fra LP jeg tror ikke det er et slærlig.populært mærke og jeg har aldrig set det her hjemme. Så hver gang vi er i tyskland skal jeg lige have et par sorte lakker med! De er uundværlige! De er så gode! Og fleggaard og Calle har altid 59 kroner for to lakker! Eih! Bliver det bedre!? Ooh jo det gør det! For med disse sorte lakker er det kun nødvendigt med et lag lak!! Det er jo lige til at blive lykkelig over ikke? :)

Men seriøst hvis i har mulighed for at komme afsted til tyskland denne.her uge så smut forbi fleggaard! De havde alle disse lakker, faktisk har de også nogle La Femme lakker hvis i kan lide dem! ;)

Nå hva så? Skal i fejre valentines day på torsdag? Jeg skal bestemt ikke, jeg skal være forever alone agtig som alle de andre år ;((
Ej det kan ske jeg smutter til silkeborg på Bubblefun med en veninde, hvis vi får taget os sammen ;)

Hejhej <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar