tirsdag den 16. april 2013

Back

Så er jeg tilbage igen!
Jeg er nu færdig med mit kvadrille hold, de skal ride opvisning på søndag. Men jeg kan desværre ikke være der, da jeg lige smutter en tur i sommerhus i Grenaa.
Men det betyder ikke at jeg smutter fra jer.
Jeg vil prøve så vidt som muligt at opdatere lidt i den weekend, men som altid ved man jo aldrig om der er internet i sådan et sommerhusområde ;)

Jeg har ikke så meget andet til jer idag.
* jeg har ikke forberedt noget andet end at fortælle lidt om at jeg er her nu ;p *

Men lige lidt ekstra, så forvent ikke det vildeste layout i den næste tid. Forket var så heldig *eller nej?* at min computer for et par dage siden gled ud af hænderne på mig og ned på gulvet. Og harddisken var ikke til at redde, så det vil sige at jeg starter fra bunden med billeder.. Det starter så på min iPad, for jeg har jo ligesom nogen computer den næste uge ihvertfald ;(
Og jeg kan sige at Apple og Blogger ikke er det bedste mix! Så derfor bliver det ikke det vilde!

Når det er sagt kan jeg sige at der muligvis imorgen kommer et indlæg med noget old new in ( nye lakker fra den tid hvor jeg ikke har blogget, hvilket er en del ) men også new new in hvis jeg er heldig.  For jeg har nemlig fået et gavekort til Matas her idag, og skal ind til byen imorgen så det skal da brændes af! ;)

Nu når jeg ikke laver noget neglerelateret til jer idag, så vil jeg da lige dele dette billede med jer... Det ville være ret sejt egentligt :p



Nå men see ya!

* der kan være et par stavefejl i dette indlæg, jeg skriver på iPad'en, og den har det med at stave selv, og tilføje sære ord.. Og jeg er for doven til at rette igennem nu... *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar