torsdag den 6. juni 2013

Design

Heeeej dejlinger!

Hva så? nyder i sommervejret?! Jeg gør helt klart. Og så har jeg jo læseferie så jeg har mulighed for at sidde ude og nyde vejret med min dansk synopsis.

Men jeg har lavet et lille 'back to childhood' design i dag! det blev ikke det pæneste men det var det jeg følte for!



Dette skal du bruge:
* Hvid lak: Essie Waltz
* Gul lak: Kongsøre of Denmark
* Nude lak: Essie Brooch the subject
* Brun lak: HotMakeup Mood
* Klar lak: Maybeline Forever strong
* Sort lak: LP
* Pensler
* OG evt swachsticks medmindre du laver på egne negle.
* Og noget at blande lakker på.









* Tutorial'en skal ses oppe fra og ned da det er to forskellige negle der laves i siderne.

Kolonne 1: løvehovedet.
* klar basecoat.
* læg en gul lak som base. for at farven træder ordentligt frem
* bland så gul og nude farve, en lille smule så det bliver en mere grumset farve gul. og læg det på over den gule lak.
* tegn de brune takker omkring. så der bliver et gult 'rum' i midten.
* lav så hvide prikker til øjnene. derefter de sorte pupiller, snuden og munden.
* slut med en klar lak.

Kolonne 2: RawR
* Klar lak
* læg den gule base her også.
* bland gul og nude igen, put dog mere nude farve i denne gang.
og mal det på halvdelen af neglen.
* skriv RawR, med en pensel eller ciseleringspen, og lav prikkerne omkring.
* slut med en klar lak.

** Lav løveneglene på fire negle
fx på tommelfinger, pegefinger, langefinger, og lillefinger.
og lav så RawR neglen på ringefingeren. Så er jeg sikker på det kommer til at se fedt ud! **


Hvad vil i gerne se mere på bloggen?
skriv en kommentar til min status på facebook eller send en mail til mig! og lad mig vide det. for jeg er løbet lidt tør!
https://www.facebook.com/LineogRebeccasNegleblog

mail: lkm@fibermail.dk


I kan også følge mig på instagram:
LineBine1d
crazygirl_andart ( dette er min kreative bruger det er nok der, der kommer mest lak relateret! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar