mandag den 17. juni 2013

Red mine negle! dag 7

Heej så er jeg tilbage igen!

Som i nok kan huske så havde jeg de grimmeste negle der skallede, og knækkede!
Som i kan se her. i skal nok zoome lidt ind for at se det ordentligt! alle mine negle lignede min tommelfinger hvis i kan se det?

 
 
 
 


 
Og sådan ser de ud idag! syv dage efter jeg har brugt den lak fra L'Oreal i 7 dage! der er stadig lidt mærker, men jeg tror på at hvis jeg bare bliver ved lidt endnu så skal det nok rette sig!
 
Udover det har det styrket mine negle! de holder så god tog knækker ikke.
Dog havde jeg lige to uheld, men det var helt fair. Jeg hamrede min lillefingernegl ind i stalddøren!
senere stødte min tommelfingernegl så på en hestetand Og ja jeg sagde hestetand. spørg mig ikke hvordan!
 
desværre kan jeg ikke finde et link men den kan købes i Bilka og Føtex i hvert fald. for 43 kr! Og den hedder L'Oreal Miracle Repair. Og den kan helt klart anbefales!
 
 
Udover det så kommer der ikke flere design torsdage. jeg kan simpelthen ikke få nogle designs ud for tiden. og få det til at se ud som det skal. Så det bliver lukket ned!
i stedet vil jeg så meget som muligt fortælle om nogle af mine lakker, altså hvad jeg syntes om dem og hvorfor osv. * Dog ikkepå nogen bestemt dag*
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar