tirsdag den 11. juni 2013

Red mine negle!

Heeej dejlinger!

Jeg ville have lagt det her ud i går, men blogger drillede endnu en gang!

Men i går var jeg en tur i bilka med min mor og mormor inden arbejde, fordi min mormor manglede et par ting.
Som sædvanlig ender jeg i negleafdelingen!
Og jeg fandt noget nyt, eller det ved jeg ikke, jeg har i hvert fald ikke set den her før!
Men det er en lak fra loreál som plejer dine negle.
bla styrker dine negle, så de ikke skaller så meget. Og det er lige præcis mit problem mine negle skaller nemlig ekstremt meget, plus at de s nemt knækker fordi neglen bliver så svag og tynd.
Så jeg har købt den her og sat mig for at jeg vil bruge den i 7 dage til at starte med, det står på pakken at man allerede kan se/mærke resultater efter 7 dage. Så jeg håber!!

Her kan i lige få et billede af hvordan mine negle ser ud, og jeg kan sige at det ser værre ud i

virkeligheden!
og så på mandag vil i se et nyt billede af mine negle,  så må vi se om der er forskel!

møss! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar