torsdag den 13. juni 2013

New in!

Idag var jeg til mundtligt prøve i dansk. Det gik fint nok for mig, og jeg syntes ligesom jeg havde behov for en 'du har bestået' gave til mig selv. Så jeg endte i matas (fordi der er jeg jo aldrig!?) Men jeg fandt frem til 'shake your dollar maker' som er fra Essie's nye neon kollektion. Og jeg elsker den allerede.. Jeg fik den til 100kr, og man bør bruge en hvid lak under for at undgå en 'underlig' farve ;)

farven er dog ikke så tydelig fordi jeg ikke har et ordentligt kamera. Men hvis i går ind og googler den kan man se den fede farve meget tydeligere.. ;)

Udover det måtte jeg lige have fat i en hvid lak, fordi dem jeg har ikke dækker ordentligt og laver streger.
Og så købte jeg også lige en klar lak, til at lave en glitterlak ud af, jeg ville have haft et par stykker med som sædvanligt var der ikke mere end en. Hvilket er en mere end de plejer at have ;)

Der kommer ikke noget design i dag, da jeg som sagt har været til prøve og på arbejde osv. så jeg har næsten ikke været hjemme. Så jeg ser lige om jeg kan nå det i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar