onsdag den 17. oktober 2012

DESIGN ONSDAG!

Heeej allesammen! ;) så er jeg tilbage.

idag har jeg et lille design til jer!
og selvfølgelig vil jeg vise jer et design lavet med noget af det jeg købte i sidste uge ;)

og som i ved så elsker jeg glimmer, så selvfølgelig skal den nye tyrkis glimmer da testes! :D

Men først skal i da lige se hvordan man laver stamp (det burges i designet)


*1: put neglelak på "disc'en" 
*2: Skrab det af resterende neglelak af (hurtigt, før det tørrer) 
*3: Tag " dimsen ( ? ) op hold ned over mønstret ( det må stadig ikke være tørt.) 
*4: så sidder mønstret på "dimsen" tryk det så ned på neglen. 






Så til designet:
* start med at lægge en basecoat!
* læg så et lag hvid neglelak (intet billede, men okay... ;p )
* put så glimmeren på (det er en god ide at lægge et papir eller lign. under ellers går der meget glimmer til spilde.)
* læg et godt lag klar lak på glimmeren. 
* tegn så et par sølv, guld, what ever i toppen af negle, tegn dem på skrå.
* lav så stamp (som forklaret ovenfor.) og hvis i gør det ordentligt og VENTER! på lakken bliver tør (hvilket jeg ikke gjorde, upsi ;3 ) så bliver det så flot, og med hele møsntre. ;)
* når det hele er tørt så lægges der en topcoat.
* Og finish! ;)
                             

Det var det for idag, på Fredag kommer der nok intet tip, men en lidt om et par udfordringer jeg har stillet til mig selv. I kan jo også deltage hvis i har lyst! ;p
men se mere om det på Fredag! 


Myzz LineBine ♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar