onsdag den 31. oktober 2012

DESIGN ONSDAG! :D

HEEEJ!

Idag er det jo onsdag så i skal da have et design men først lige en praktisk oplysning angående Music challenge!
jeg tror jeg er kommet til at sige at det er om onsdagen jeg vil lægge det ud, hver uge. ( jeg er for doven til at tjekke om det helt præcist er det jeg har sagt! ;3 )
men altså jeg gider ikke spolere design onsdagen, så music challengen bliver rykket til torsdag, da det jo heller ikke nødvendigvis er et helt design (da det også kan være nogle farver i forbindelse med musikken! ;)
det var bare lidt info ;)

Nå nu skal vi se mit design, og det er jo halloween idag (hvilket jeg dog først kom i tanke om da jeg havde lavet englene ;D ) så i skal da se mine halloween negle! ;3

Fra grimme klamme negle til hmm... andre negle! ;3 

Og ja som i ser på øverste billede så er mine negle grimme og skæve.. fuck det! ligenu fokuserer jeg på at min negle bliver længere, og så vil jeg pleje og passe til. Mine negle vokser faktisk beds uden alle de fancy produkter! ;)
Og bare til info så er Heste og Negle ikke en god blanding....

( forresten hvis nogen er i tvivl så er det meningen at det skal forestille blod på neglene... )
Sååå nu skal i først se hvordan man laver fingeraftrykkende (og nej mine var ikke helt vellykkede. da jeg glemte at lytte til mit eget råd -.-' )
men først kan det ske at lakken skal blandes så du får den ønskede farve..  dette gøres på papir eller lign. IKKE i flasken!
* tag din egen finger og tryk ned i lakken.
* " dup " det så af på papiret, til de ligner et fingeraftryk, når du trykker fingeren ned på papiret.
*  og tryk så ned på neglen.

** til pegefinger og lillefinger i dette tilfælde:
* tag cisceleringspen (Og hvordan fa'en staver man så til det!?) ( hvad er en cisceleringspen? * se tidligere indlæg)
* tegn " dråber" klatter, osv. kun fantasien sætter grænser! ;)

* de sidste to negle er egentligt bare at finde en tandstik eller noget andet der er lidt spids.
og dyp i lakken og " kør rundt " på neglen.

og slut af med en klar lak ;3

** Imorgen regner jeg så med at min music challenge, number 2. er klar. med sangen sexy and i know it - LMFAO! ;3 så glæd jer!

Hav en deeejlig aften og savn mig nu riigtig meget og glæd jer til imorgen.! ;D


Myzz LineBine ♥♥

1 kommentar:

  1. Ser rimelig drabeligt ud... men også super fedt! :D Tror også det ville være flot med en sort neglelak under, for at fremhæve "blodet" mere. (:

    - Amf..
    http://amfunder.blogspot.dk/

    SvarSlet