søndag den 28. oktober 2012

Music challenge! first

Heeej! :3
så er jeg her igen!
har i savnet mig?

Nå men altså jeg har fuldført første sang i min music challenge! ;3
og sangen var jo denne: ( Gangnam Style ) som er blevet enormt kendt på kort tid, for de sære dansetrin osv.! ;)
linket til sangen her: http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0


Her er det så! ;) i får altså ingen beskrivelse af hvordan man gør, da der er MAAANGE ting der bliver gjort ved neglen ;3
og nej det er måske ikke det fedeste design, men det er altså også helt vildt svært!



men det var alt for idag, på onsdag vil den næste sang og de næste negle nok være klar ;)
næste challenge er: Sexy and i know it, med LMFAO! ;) 

i må hygge jer og nyde resten af wekenden!


Myzz LineBine ♥♥

2 kommentarer:

  1. Glædet mig meget til at se hvordan du klarede det, og må sige du har overrasket mig! Positivt selvfølgelig. (; Det er super flot!!! Thumbs up herfra! :D

    SvarSlet
  2. Wauw! fedt med noget positivt feedback! tak! ;D

    SvarSlet