fredag den 12. oktober 2012

Endnu en ændring på bloggen



Ak ja, så er der endnu en ændring på bloggen...
Jeg ved godt det er meget forvirrende men jeg er nødt til det, for det duede bare ikke med Julie på bloggen. Så endnu en gang er der kun LineBine tilbage! 
Der vil KUN komme en mere på bloggen hvis jeg finder en! Hvis ikke så bliver det ved med kun at være mig..

Nå men jeg ved det er ret øv, men sådan er det. ;) 

Så nu til lidt praktiske informationer, da jeg jo er alene nu, så betyder det jo at jeg skal lægge noget ud hver onsdag. Men da jeg jo også har skole og heste at passe, så det er ikke sikkert at jeg kan lægge ud hver onsdag. Men jeg vil prøve alt hvad jeg kan for at lægge noget ud og i skal nok få de designs jeg kommer bagud senere når jeg har tid. ;D

Oooog imorgen vil jeg fortælle jer lidt om min pakke som kom i tirsdags, og fortælle lidt om hvordan de forskellige negleting jeg har købt fungerer :D


Jeg vil sende en besked rundt til jer der ikke er medlem af vores facebookside, når adressen på bloggen er blevet ændre.

Igen......


Myzz LineBine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar