mandag den 15. oktober 2012

Hygger.. ^.^

Heeeej så er jeg tilbage!! :D

Ååh! idag sker der nok ikke så meget (BUUHU!) men jeg har simpelthen haft så travlt idag, så nu er jeg bare doven og træt. jeg har været hele byen rundt, (hmm. Ans By, ikke så voldsom en by... ;p )
men altså!

Jeg sidder faktisk bare og hygger mig, men stadig arbejder jeg dog ;)
Så tænker i nok arbejde? hmm. næh!
Men jo jeg arbejder da på et cover til bloggen! for det duer jo ikke med et hvor der står JulieogLines negleblog når der kun er Line ;) ♥ 
så jeg arbejder selvfølgelig på en erstatning af den grimme,grimme en jeg hurtigt lavede den anden dag ;)
hvad syntes i?
hvad bør jeg lave? eller hvilken skal jeg vælge? ;)




Jeg mangler også nogle ideer til hvad der skal ske på bloggens 1 års dag, dog er det først til Februar, men det er godt at være i god tid ;)
hvis i har nogle foreslag så skriv til mig (min mail står ude i højre side) ellers så skriv til mig på min facebookside (også til højre) eller på min egen facebook (Line Kammer Madsen)
jeg modtager jo også foreslag udenfor denne beguvenhed ;)



Og så til sidst har jeg fundet et lille billede til jer, med hvoran man laver fede leopardpletter ;)

det var det, så må i hygge jer, jeg er tilbage på onsdag med et design og en forklaring af hvordan man laver stamp på neglene ;)

hvis i har lyst kan i jo følge mig på instagram, der vil jeg også lægge lidt ud om negle, når jeg laver noget ;) (dog er der ikke noget endnu, men det kommer! ;D
hedder LineBine41

- Myzz LineBine ♥♥




Ingen kommentarer:

Send en kommentar