fredag den 12. oktober 2012

Sjoow!

Ja så er jeg her"
det blev lidt senere jeg kom igang, men havde lige noget at ordne! ;)

men se nu her!

min pakke fra b4beauty.dk
det er nok ikke så interessant at se hvad jeg køber, men jeg vil også fortælle lidt om brug af tingene osv! :D

tidligere fik jer på facebook siden et lille hint til pakken (midterste billede) dog gjorde det, det nok ikke nemmere for jer at finde ud af. men nu kan i se hvad der var i! :D

her er lige en lille liste til jer der måske ikke lige kan gennemskue det hele


  • Mat GOSH neglelak
  • Nail art Rhinesten
  • Stamp sæt med stamper og skraber
  • 2 stamping discs
  • Turkis glimmer
  • tørrede blomster i mørke rød og creme hvid.
men det e rikke det hele jeg vil fortælle om idag, mit stamp sæt og discs'ene vil jeg gemme til jer til på onsdag hvor jeg vil lave et design så i kan se hvordan man gør.  ;)

men først et lille billede fra brug af den matte GOSH lak! 
til venstre ses en almindelig sort lak fra LG nail polish, og til venstre er der lagt et lag GOSH matt lac på. 
Det er lidt svært at se på nederste billede men så kan man evt. lægge den almindelige sorte lak på, så bliver det mat og skinnende sort sammen. 


Rhinstenene har jeg ikke fået afprøvet endnu, men det ved alle vel hvordan man bruger.
Altså læge den ønskede lak på neglen, put rhinsten på inden det tørrer helt, og put en klar lak på.

turkis glimmer får i også lige en lille intro af en anden gang. ;)

de tørrede blomster er som med rhinstene, man skal dog være forsigtige, da det jo er tørre blomster! ;) 

men jeg kan helt klart anbefale b4beauty.dk hvis man bestiller en hverdag før klokken 14.30 så sender de pakken samme dag .
og de sender også slik med, mmh! ;) hæhæ 


nå det var alt for idag, så hej hej og i må have en god fredag! ;) 

Myzz LineBine ♥♥

1 kommentar:

  1. Den matte gør det virkelig fedt! Rigtig fed effekt. :D

    SvarSlet