lørdag den 17. november 2012

♥♥

Heeej allesammen

Idag ville jeg ligge næste del af music challengen ud men der er ikke mere strøm på mit kamera, så det bliver imorgen istedet for :-*
jeg vedder er mange undskyldninger for tiden, men ved ikke hvad der sker!

Men istedet kan i da lige se hvad min dag er gået med ( billede fra min ipad* )

min dag er bl.a. gået med at rydde op på mit værelse,( det brugte jeg så lige halvdelen af dagen med.) -.-'
men jeg fik da ordnet mit arbejdsbord, så man faktisk kan se at der er et bord, og ikke bare fire bordben med rod på.

og takket være mit nye skab, over mit arbejdsbord, er der nu lidt mere plads i min skuffe med neglelak. ;D

senere på dagen stod den på fødselsdag i Silkeborg hos min onkel, og jeg nåede da liiige at lægge en neglelak i en lækker farve, med lidt mat på.

- hvad har i lavet idag?

- Myyzz LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar