mandag den 19. november 2012

Music challenge number three! ;D

Heeej så er jeg her igen, og ENDELIG har jeg fået mit kamera til at virke, tror selv den havde slettet billederne -.-'
og nu begynder den også at falde fra hinanden, hmm nyt julegaveønske måske? ;) tihi!

nå men nu skal i bare se, dagens indlæg handler om disse dejlige drenge!

For det er jo One Direction der har lavet den sang der er med i min music challenge i andledningen af at deres album Take Me Home næsten lige er udkommet og så er de jo bare dejlige!! ♥♥

Men se i nu her!
Dette design er mest passet til, til meningen med sangen, og teksten i sangen, på en måde. og der er slet ikke fokuseret på musikvideoen ;)

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal fortælle om det, udover at det altså ikke er orange farve, men lyserød, men som sagt er mit kamera ikke lige så gode venner med mig for tiden ;)
men nyd de tog glæd jer til Onsdag hvor jeg kommer med et godt gammeldags design som jeg plejer om onsdagen! ;)


Myyzz LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar