torsdag den 8. november 2012

DESIGN ONSDAG! (TORSDAG) !! ♥

Heeej så er jeg her igen!

Idag har jeg designet som i skulle have set igår, men tiden den bliver ved med at løbe fra mig ;(((
Men jeg kæmper hvad jeg kan for at få styr på tiden og det hele!

Men  til at starte med så syntes jeg lige i skal nyde et billede med glimmer sammen med mig, for som sagt så elsker jeg stadig glimmer!!

Et fantastisk billede af noget glimmer!! ☻



Men nu skal i se på mit design som består af noget hvidt, sølv og brunligt??
uuhm?!

nå seee her!

White glittering (or something) nails
* Start med at lægge en klar lak.
* læg derefter et eller to lag hvid lak over hele neglen.
* tag så en lidt grov svamp, put noget sølv lak på  et stykke papir. og " dup" svampen i neglelakken, og derefter lidt på papiret. til slut duppes der på neglen, hvor man nu har lyst til det.
* når det hele er tørt, skal der en klar lak på. 
* inden lakken tørrer skal der sættes sten på. de sættes i forskellige række, i forskellige højder. helt lige. 
* Når alle rækkerne er sat op, skal der et
eller to lag klar lak, øverst. og så er de helt
færdige. 


Det var alt for idag!

Hejhej!


- LineBine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar