torsdag den 22. november 2012

BUM.BUM.

Heeej allesammen
jeg er nødt til at flytte design onsdag til om torsdagen istedet, da tiden simpelthen løber fra mig om onsdagen. og jeg når kun halvdelen af det jeg gerne vil... jeg ved det nok er træls når det altid har været om onsdagen, men sådan bliver det!

næste øv nyhed er så at der desværre ikke kommer noget design idag, da jeg lige har været i en slåskamp mellem mit ansigt og min kat. så jeg sidder og føler mig lidt handi idag.

sidste øv nyhed...
jeg lukker bloggen i to uger! da det er blevet lidt en træls opgave at lav her for tiden...
så de næste to uger er der slet intet!

men så når de to uger er gået, så skal jeg nok være klar igen! med tips, designs osv
og der vil jeg selvfølgelig også fortsætte min music challenge!

- LineBine ♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar