tirsdag den 6. november 2012

Music Challenge! number two! ♥

Heeej  så er jeg her igen! dog lidt forsinket eftersom det var Torsdag jeg ville lave dette. men pyt! ;D
nu er det her!

Først vil jeg lige dele dette billede med jer og informere om at:....

JEG HAR FÅET EN BILLET TIL ONE DIRECTION KONCERT NÆSTE ÅR!!! og det var egentligt bare det!
jeg havde bare behov for at i skulle vide det! ♥♥ og vide at jeg er overlykkelig!





Nu til min Challenge number two, idag med I'm Sexy and i know it af LMFAO.

og med det føler jeg også lige at dele dette søde billede som passer lidt til! ;D
hæhæ! den er bare søød! ;D

nu skal i se her er et link til sangen: http://www.youtube.com/watch?v=wMMTIksFxbQ
for U!

og her er billedet så!

her har i det så! ;D

* tommelfingeren: er selvfølgelig den berømte robotman! ;D
* på pegefingeren: det skulle ligene nitter, der er sølvflager på. men lyser skinnede i det så det forsvandt lidt ;)
( men nitter som på læderjakken)
* langefingeren: sølv "robot manden" meeed GLIIITTTER!!
* ringefingeren: et par handicappede hvide briller, med nitter.
*vi har på lillefingeren: Glimmer og rød ( som på blusen)

håber i kunne lide det? ;)

imorgen kommer jo et design som sædvanligt! og senere på ugen kommer music challenge nummer 3, og i andledning af at jeg har billetter til One Direction koncert. og deres album snart udkommer! så vil jeg da fejre det med en music challenge til Little Things! ♥♥


Myzz LineBine ♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar