onsdag den 14. november 2012

DESIGN ONSDAG!!

Heeej bloglæsere!
så er jeg her igen, jeg har ikke været her et stykke tid, men tiden den render og render! :D
Men nu er jeg her!

og idag har jeg selvfølgelig et design til jer! det er ikke så avanceret så alle kan være med så længe man har, stamp værktøjerne! ;)

først vil jeg lige vise jer hvordan man bruger stampværktøjerne (jeg har gjort det før, men nu får i det igen )
Jeg tænker ikke jeg behøver skrive hvordan man gør. billederne siger vel det hele? ;)  Som sagt så siger et  billede jo mere end 1000 ord! ;)
Nu til designet. 

' Sløjfe-negle'
* Start med en klar lak
* Læg så et lag sort neglelak på (gerne med lidt gllimmer)
* lav så ' stamp' med sl'jfen i hvid først
* tag derefter en i grå/sølv.
* så en i rød til sidst. (når du putter rød på sort, kan det 
bliver mørk så den skal nok tegnes lidt op, med mere rød. 
det kan f.eks. gøres med en pind med farven på eller lign. 
* slut af med en klar lak. ;)

Der var ikke rigtig mere for idag, det virker ret tamt. men tjah! ;) der kommer mere imorgen eller på fredag, bl.a. endnu en del af min music challenge. denne gang med Little things, for at fejre at One Direction's nye album, Take me home er udkommet!!! ;D - Guess who is happy?! ;D haha!

HejHej!!

- LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar