fredag den 21. december 2012

DESIGN TORDAG - udskudt

Heeej!
jeg var nødt til at udskyde design torsdagen, da min computer drillede lidt, og jeg kunne ikke lægge billeder herind fra min ipad.! ;(

men idag er min dag gået med lidt julehygge, oprydning og gaveindpakning og en tur ned til min morfars gravsted.

men igår var designet faktisk klar, jeg skulle på shoppingtur med Mathilde, og hun forlangte at jeg lavede julenegle på hende. Så jeg havde intet valg ;9 her får i lige et lækkert pose fra Mathilde! ;D


og her kan i se designet, som jo så denne gang ikke er på mine negle men på Mathildes negle! ;D


Idag er der kun billeder af neglene, ikke
hvordan man laver dem da jeg lidt kom til at glemme og tage billeder... upsi ;p

men på:
Tommelfingeren: lægges en rød lak (gerne med glimmer)
* en grøn streg tegnes lodret ned af neglen.
*og tilføj "pynt" ( se billede nedenunder)
Pegefingeren: "fyldes med pynt" altså de sættes på så tæt som man nu ønsker.
* en stjerne af guld tegnes.
Langefingeren: hvid baggrund.
* en brun klat tegnes
*hvide øjne tegnes, og "pynt" i sort kan bruges til øjne.
*en stor rød næse tegnes.
* og gevir tilføjes.
Ringefingeren:  baggrundsfarven er hudfarvet
* øjne næse og mund tegnes ( ret enkelt)
* en nissehuse med kvast tegnes på selve fingeren. ;)
Lillefingeren: rød underlak
* røn lak duppes på med en svamp.




** Den såkaldte pynt, der nævnes ovenover er denne neglelak, i sølv og i sort. hvor jeg har taget stykkerne af glimmer ud og sat på neglen. **

Thats it for today, imorgen eller Søndag vil den sidste music challenge komme ind. Denne gang med Good Times af Carly Rae Jepsen og Owl City!

Og Juleaftensdag kan i få lov bare for sjov skyld at se mine negle. og høre hvordan de er lavet ;)

** Husk at hvis i vil have besked om hvornår jeg har lagt noget på bloggen så kan i like den her side på facebook! https://www.facebook.com/LineogRebeccasNegleblog **

- LineBine ♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar